Monday, October 22, 2007

Sanningen är sorglig

Helt plötsligt befinner jag mig där igen, min tunga i hennes mun och mina händer på hennes bröst. Kontraktbrott! Jag hade kommit överens med mitt nyktra jag att mitt fulla jag skulle sluta bete sig som en kåt jävla testosteron-teen. Att hångla väldigt synligt på flatklubb med samma brud två helger i rad innebär att du bränner i stort sett alla broar ett par månader framöver. Det innebär också att bruden i fråga, som jag nu väljer att kalla C, tror att du är väldigt intresserad och inbjuder dig att komma och kolla på hennes match nästa vecka.
Jag kommer tvinga mig att dejta henne, kanske till och med tvångsligga. Nåja, i den bemärkelsen att jag kommer göra det mot min vilja förutsatt att C faktiskt vill. Första steget i att komma-över-processen: LIGGA MED NÅGON ANNAN. Det kommer krävas vin, jag känner det redan nu.

No comments: