Friday, November 23, 2007

Att pröva sina lesbiska vingar, del I

Inspirerad av det här inlägget måste jag berätta om första gången jag hade tjejsex. SKOJA! Skulle aldrig använda det utrycket. Iallafall, första gången jag låg med en tjej. Jag undrar om det finns någon har en magisk story gällande sitt första ligg? Well, jag mådde bara dåligt, under och efteråt.

I alla fall, jag var 17 och hade börjat fundera över min sexuella identitet. Att jag varit plågsamt smygkär i en tjej i innebandylaget 2 år tidigare hade satt sina spår. Kanske var jag mer flata än bisexuell? Passande nog hade en "lesbisk barndomsvän" (åh vad jag utan att reflektera över det då kategoriserade folk efter deras sexuella läggning) tjatat på mig att jag skulle följa med henne på en klubb för bara flator. Det pirrade i magen, dels för att jag var osäker på om vi skulle komma in, dels för att jag hade som mål att dra hem en tjej. Jag hade stått framför spegeln och tvättat bort sminket både en och två gånger, tills jag nöjde mig med underlagskräm och lite mascara. Less is more om du vill se äldre ut, hade jag läst någonstans. Egentligen var det svart ögonskugga och rött läppstift som gällde när jag hemmafestade med mina HETEROSEXUELLA kompisar. Och se där, mitt utseende passerade, vakten släppte igen oss med en nick. Ingen legkontoll, jag var överlycklig. Hade annars övat in en nödlögn om en börs-stöld som var polisanmäld. Jag andades ut och tittade mig runt omkring. Det var inte bara fresha 20-åringar som svängde slanka ben eller ägnade sig åt intimerier. Nää, det var tjocka sladdriga kvinnor över 50. Jösses amalia! Min haka var nere i golvet.

Efter ett öl-intag som inte längre gick att räkna på ena handen insåg jag att det inte var någon som skulle ragga på mig, trots att jag satt och log mot varenda tjej som inte såg ut som en kvinnlig Lasse Berghagen. Långt efteråt förstod jag att flatvärlden är ett smetigt kollektiv där man har misstankar mot "nya" medlemmar. Nå, inget ragg och kvällen började lida mot sitt slut. Vad skulle jag göra? I osnygg desperation började jag flirta med tjejen jag gått dit med, trots att vi känt varandra sen vi var 3 år. Ojoj, helt plötsligt satt hon i mitt knä och vi hånglade förvirrat. Lika snurrigt var det när vi efter pinsam tystnad i taxin plötsligt befann oss hemma hos mig och jag skulle få av henne bh'n. Hjälp, bak-o-fram, hur gööör man? Efter 2-3 halvdana försök hjälpte hon till.
För att inte utveckla det här till någon sexfantasi för kåta porrsurfare ska jag kort sammanfatta resten. Vi låg endast iförda trosor i min säng och jag vågade inte ta på annat än hennes runda små bröst. HYSTERI! Varje gång jag började smeka hennes mage tänkte jag "Ånej, jag vågar inte. Jag kommer göra fel". Hon hade haft flickvänner förr, och lirkade därför smidigt av mig trosorna. Men jag bara låg där stel som en glasspinne. När hon smekt mig i vad som verkade en livstid eftersom jag var så nervös, förde hon försiktigt in ett finger en liten bit. För mer än så gick inte, jag var torr som sträv bomull och kände att jag bara ville sjunka genom sängen. Hon stoppade sina fingrar i min mun och jag sög lite tafatt. Hon tittade upphetsat på mig och när jag såg hur gärna hon ville var jag tvungen att avbryta. "Det går inte.. asså, vi är ju kompisar och det kommer bli pinsamt imorgon. Eller?" frågade jag försiktigt och hon drog snabbt bort sina händer från min kropp "Hehehe, du har rätt. Det här glömmer vi".
Jag väntade några minuter och låtsas-snarkade till jag höll på att få syrebrist, men till sist märkte jag att hon faktiskt sov på riktigt. Morgonen där på gick hon i duschen direkt när hon vaknade och när hon kom ut färdigsminkad och påklädd hade jag hunnit göra samma sak.
"Vi ses" sa hon och pussade mig stelt i pannan. Precis så jag brukade göra när jag legat med killar och skulle hem dagen efter och inte visste om en puss på munnen var okej.
"Fan, jag tänder nog inte på tjejer ändå", tänkte jag efter den händelsen. Något som höll fast vid allt för länge.

3 comments:

Hejhopp said...

+ASG+
Lesbisk Lasse Berghagen! Hahahaha - det var ett träffande uttryck måste jag säga!
Berghagen är dessutom otroligt lik min mormor i både minspel och ansiktsform - men min mormor är vad jag vet heterosexuell, haha! :)

Vilken spännande historia!

your fake friend said...

blomma: spännande ihhh, jag skäms mest när jag tänker på det. dumt kanske!? haha, berghagen är kanske den mest oheta man som svängt sina lurviga, någonsin :)

Hejhopp said...

Det tycker nog inte Lillbabs, haha! :) Som däremot är ganska het för sin ålder, hohoho!

Okej, det KUNDE ha blivit en spännande historia! :) Det som förstör är realismen i det, hahaha! :P Annars låter det faktiskt som en porrnovell - jag tror nog att en del läsare blir lite småupphetsande av den innan slutet, vilket man kan ha överseende med. :)