Thursday, November 22, 2007

Tack men nej tack och tusen tack

Igår, åh, blev jag töntigt smickrad; en kompis ringde och berättade att en kille som spelar i ett halvstort svenskt band som jag pratat med flera timmar backstage efter deras spelning, ville ha mitt nummer. Eftersom min kompis är en bra kompis lämnade han inte ut det, varpå killen då istället bad min kompis att hälsa att han inte har flickvän längre och att jag gärna får ringa.
Alltså, den här killen är nog rankad som ganska het av girlzen, men jag är inte intresserad. Dels för att jag inte kan tänka mig att ha ett förhållande med en kille, varpå det krävs mycket för att jag ska vilja ligga. Dels för att det är avtändande med bandkillar. Men jag fick åtminstone lite välbehövd bekräftelse i vinterhelvetesmörkret, även om jag känner mig lite töntig. Vill faktiskt också förtydliga att bandet som den här killen spelar i inte går under kategorin "Ligga-med-så-många-unga-fans-som-mljligt". Alltså inte till exempel The Ark, Melody Club, Eskobar, Sugarplum Färryyyyy och allt vad de nu kan tänkas heta.

No comments: