Sunday, December 2, 2007

Det är ju inte ovanligt i de här kretsarna..

Jag hatar när man vet för mycket. Man vill avlasta.. eh the bird, tänkte jag skriva här eftersom jag svänger mig med engelska ord rätt mycket, men det blev ju fel haha. Men ok, man vill alltså avlasta bördan genom att föra informationen vidare. Men man gör det inte för att man inte vill vara en snorunge som lägger näsan i andras soppa.

Ok så här är det.. jag är bekant med Besk (som jag inte har skrivit något om tidigare men som förtjänar ett par inlägg här, på gott och ont). Hur som helst, Besk är i sin tur kompis med en tjej vars flickvän inte håller fingrarna i styr, bokstavligen. Flickvännen är ständigt ute på galej utan sin partner och har diskret gått hem med en kompis till mig både en och två gånger. Dessutom har jag personligen sett Flickvännen hångla med ytterligare en brud i klubbsammanhang. Nu är det så att Besk (och den bedragna kompisen får man förmoda) är helt ovetande om Flickvännens svineri så hon håller på och gulligull-förklarar det här paret. Blä! En liten del av mig vill skrika ut sanningen, men istället bloggar den.
I LOVE DAGENS TEKNIK.

2 comments:

Hejhopp said...

Kan det inte vara så att detta par har ett öppet förhållande, eller rentav ett polyförhållande? Man vet ju aldrig vad för överenskommelser som finns inom respektive förhållande. Gränsen för otrohet kan vara väldigt individuell.

your fake friend said...

blomma: det verkar inte så på min bekanta som känner ena tjejen, men vi kan ju hoppas det för husfridens skull :)