Saturday, December 1, 2007

Kom tillbaks, jag klarar det inte utan dig

För några dagar sen frågade C om vi skulle dricka vin hos henne och sen gå ut på krogen. Jag tyckte att det lät som en bra idé och började genast fantisera om att ligga med henne. Typ flashbackade hennes bröst i mina händer. Åh herregud, kan mitt könsorgan lägga av eller? Jag ligger ju inte med random girls så jag fattar inte varför det tror att det kommer bli någonting nu heller. Jag ligger ju faktiskt inte alls. Dessutom så är det inte som att "gå ut på krogen" betyder någonting annat än just gå ut på krogen. Jag känner ju att C har precis lika stort intresse av mig som jag har av henne, det vill säga zero.
Well, kvällen slutade ändå så pass töntigt med att jag panik-skickade ett sms där jag skrev att jag mådde dåligt och inte var sugen på alkohol. Det var sant. Jag hade lipat framför spegeln, tredje gången den här veckan. Mitt självförtroende har farit på permanent semester.

No comments: