Sunday, December 9, 2007

Sanningen i botten på glaset

Igår gick jag runt på dansgolvet och ba "Shooo vad snygga brudar" (minus shooo då, har aldrig fattat vad det betyder?) men något raggande blev det dessvärre inte.
Provade dansa sexigt, gick tydligen inte hem. Kan utan större svårigheter förstå varför.
Provade stå vid hörn med drink i hand och stirra på diverse objekt. Ingen framgång där heller, kände mig bara utanför. Som en avbytare på en bänk, typ.
Provade dricka massor av öl och låta alkoholen göra jobbet, men alkoholen var visst inte så pigg på det slavgörat. Ingenting hände.
02.50 började jag istället tänka på mitt ex. Jag ba "Imorgon ska jag verkligen prata med henne och berätta vad jag känner". Idag är "imorgon" och jag har verkligen ingen lust med det. Nej, fan. Det blir inget av det där erkännandet.

No comments: