Thursday, October 23, 2008

Brudar, brudar, brudar

Vilken sen återkoppling till nedanstående inlägg, men JÖSSES vilka intriger det blev. Jag vågar inte avslöja något med risk för att någon ska lista ut vem jag är.
Nu är jag (återigen, jag lär mig aldrig) så trött på alla omogna brudar att jag bara vill bli tillsammans med tattoobruden och aldrig mer prata med någon annan. Ja, kära läsare, så illa är det sannerligen. Det som spär på den här historian är att med anledning av intrigerna kan jag inte riktigt det pga Snyggbrösten. Mer kan jag inte säga. Däremot kan jag bjuda på en tragisk historia från mitt gym ikväll:

Tjej #1:
- Åh, vet ni vad jag köpte imorse? Sånna här färska frallor, det hade jag inte gjort på 2 år. Och det var sååå gott med lite skinka på.
Tjej #2:
- Ja det är så himla gott. Typ lite som nougat eller choklad, fast det har inte jag ätit sen i julas.

No comments: