Wednesday, December 3, 2008

Hemmakväll igen då

Ånej! Det har hänt en tragikomisk sak. Jag har hela kvällen varit sugen på att bli slickad. Ja, alltså okejokej jag brukar inte sexblogga och jag vill inte att kåta pojkar ska hitta till min blogg genom att söka på diverse sexrelaterade ord (nä, sellout är inte min grej. däremot många andras). Men, har tänkt hela kvällen att jag ska åka hem till min flickvän och rulla runt i sänghalmen. Tänkte ta fram rakhyveln och göra mig lite fin och fresh (ja, man kan vara orakad också. valet är fritt! men det är inte min grej. inga moralpredikningar behövs). När jag står i duschen upptäcker jag att mina rakhyvlar är helt slut. Inte ens en slö jävel ligger i lådan, letar faktiskt febrilt. Eftersom jag har legat sjuk med en rejäl vintersnuva kände jag att det verkligen verkligen var dags. Hittade efter många svordomar min hårbottagningscremé som nästan är helt slut.. Och jag gick lös. Men bara halvt, eftersom det tydligen var mindre cremé kvar än jag förstod.
Och. där någonstans befinner jag mig nu. Med håret fläckvis på hela min fitta. Som cancer. Dessutom känns det ganska irriterat eftersom cremén eliminerar typ 1 cm hud djupgående.
Det blir nog ingen oralsex, jag stannar hemma. Lo-ho-se-her! tänker ni. Men det här med mitt förhållande är så nytt och ja.. äh ni fattar!

2 comments:

Jösses said...

Haha, hårbottagningsmedel det var djärvt gjort :)

Anonymous said...

HAHA!