Monday, February 16, 2009

Dramadrottningen slår till igen

Nu kanske ni undrar "Hur firade Fake friend alla hjärtans dag?" och tänker "Jag undrar om hon gjorde någonting romantiskt med sin nya brud.."
Då ska jag ta och berätta för er. Jag gjorde INGENTING. Nä, precis. Jag uppmärksammade inte ens dagen för det hade vi bestämt, jag och min tjej då alltså. Sen ba hade hon TROTS DETTA gått och köpt en liten goodie bag med 7 sorters te, ekologisk choklad och veganska småkakor. Jag ba "....." och hon ba "Men vadååå jag tycker ju om dig, jag vill köpa saker till dig så att du blir glaaad" varpå jag kontrade med "Men förstår du inte hur det här känns för mig när jag inte har köpt någonting till dig? Jag känner mig som en dålig flickvän" Hon ba "Förlåt" jag ba "okej".
Sen drack vi te och åt kakor.

5 comments:

Anonymous said...

hahaha jag älskar hur du bara vänder på steken

your fake friend said...

Hanusi: Haha. Jag också!! Jag hoppas att det håller i sig, att min flickvän inte förstår vilka onda psykologiska spel jag kör med. Mohaha.

ps. är inte ond. ds

Anonymous said...

Hanna var väl, i just det här fallet, inte Hanusi?
Just sayin'.

your fake friend said...

MY MISTAKE! Så himla pinsamt.
Mööööööööp möööööp möööööp vrålar en stor röd lampa och jag tvingas lämna bloggsfären för alltid.

your fake friend said...

Förlåt Hanna!!!! Och även lite förlåt till Hanusi.