Wednesday, April 8, 2009

Uppdaterad

Där ser man. Samantha och Lindsay har gjort slut. Jag bryr mig inte nämnvärt, men funderar på om hela lezlo-grejen har gjort skada eller nytta för flatvärlden? Någonstans fick jag för mig att unga flator såg upp till Lindsay, men det har blivit sådant fokus på att Samantha var "mannen" i förhållandet och att det är så en lesbisk relation måste se ut. En man och en kvinna. 
Nåja. Det förvånar mig inte att det tog slut (men vad vet jag?) eftersom deras relation till stor del handlade om att hänga på flashiga klubbar och ta droger. Jepp jag har sett bild på det, man kan väl sin skvallerblaska hehe. Men mina kära, går det att ha en fungerande relation där onykterhet och klubbande är vardag? Jag betvivlar. Som en god vän sa till mig igår över ett glas.
- Jag är så glad att jag inte lever det livet längre. Om (hemligt namn) börjar ta droger igen kommer jag att säga att "Nej, det här går inte. Det är slut", för det går faktiskt inte att ha en partner som ständigt är skitpackad eller hög och verkar tycka att det är jättekul.
Nä. Jag blir mer och mer inne på framtidstankar; köpa bostad, skaffa barn och odla kryddor i blomlåda. 

OJDÅ

No comments: