Wednesday, October 31, 2007

Klipp skräpet

Jag tror att jag har blivit dissad av C, ve och fasa. Okej nu är det inget hjärtskärande besked men man undrar ju såklart varför. v to the a to the r to.. äh ni fattar. okej dissen såg ut som följande:
jag skickar sms som är uppbygt på en start av trevlighet, sen lite flirt, sen en fråga: har du lust att hitta på något? och avslutar med trevlighet. hon svarar med ett sms av typen lagom trevlig, ganska rolig, ignorerar frågan, abrupt slut. HALLÅ? inte okej.
Nu börjar jag tro att jag är ful också. I sådana här situationer önskar jag att jag var man. Man kommer undan med en osmickrande anlete i större utsträckning.

2 comments:

Hejhopp said...

Ajajajdå! Fast blås inte upp det till för stora proportioner! Man vet aldrig vad det kan ha att göra med.

your fake friend said...

blomma: du har rätt, jag försöker bara addera lite spänning i mitt annars så händelselösa liv :D