Wednesday, March 19, 2008

Det som gick så bra i början..

Nähä nu sitter jag här med ett glas i handen igen *crying unheard for help*. Hahahahah nä! (Jo..). Men det är liksom det att, jag vet inte? Att det är så sjukt gott och får mig på så bra humör. Äh helt onödigt att behöva förklara mitt drickande, jag gör väl som jag vill.. gör jag inte? Är väldigt mycket en vuxen kvinna nu för tiden kan jag be att få tala om.
Okej igår då, jag ska dela med mig. Var på ett litet möte där det befann sig icke svensktalande personer. Min engelska är egentligen rätt kass, men jag försöker köra på ett coolt amerikanskt uttal för att förvilla. Mm everything good, alla lättlurade.. until:

Jag: I don't like when they add water instead of milk in the potato-moose.

4 comments:

Anonymous said...

Swenglish 4-ever!

Anonymous said...

*asg* "potato-moose"! Helt underbart klockrent!!

Hejhopp said...

Hahaha! UNDERBART! :D

your fake friend said...

Haha ja, jag kan tänka mig dem hur de visualiserade en servitris som står och häller vatten ur en sås-snipa ner på en tallrik med en dekorativ ljusgul älg-formad potatis :D