Sunday, March 23, 2008

Seremos unos los dos

Well, well, well! Jag har inte klubbat på hela helgen. Jag befinner mig hos mina föräldrar utanför huvudstaden eftersom det är nån jävla kristen högtid på grund av att den vita goda mannen flög upp till himlen (troligt troligt) och jag har ont i huvudet och är alldeles för mätt för mitt egna bästa och borde egentligen ut och springa (!!!!) men jag måste ändå skriva av mig lite. Tjejen jag träffar nu.. alltså.. nejnejnejneeeeej. Hon försöker uppvisa likheter mellan oss som egentligen inte existerar. Typ "Åh, det är så bra för du är precis som jag när det gäller att X* Vi fungerar exakt likadant så jag fattar hur du tänker". Ba NEJ DET GÖR DU INTE, SLUTA. Vi har inte träffats särskilt länge men ändå verkar hon tro att vi är singular istället för plural.

* infoga precis random sak, t ex
- Vägra göra storkok eftersom matlusten är opålitlig och spontan
- Inte vilja skicka gulliga sms eftersom det känns så löjligt efteråt
- Av principskäl ALDRIG fråga "Blev det en flicka eller pojke?"
- Hålla totalt avstånd från exens Facebook och QX-sidor

No comments: