Saturday, March 15, 2008

Stretch and Bend

Hallå ja det är lördagkväll och jag är full. Ikväll har jag varit och druckit öl på billigt hak för att trotsa mellansjukan som infekterat varenda jävel inom landsgränserna. HAHAHAHAHAHA! Pallar inte att folk säger mellan istället för melodifestivalen, typ lika illa som tidiga 80-talister som envisas med att säga lägga istället för lägenhet. Tänk er facebook-statusen "renoverar badrummet i nya läggan". Åh, patetiskt! Tydligen är det okej att jag hittar på egna förkortningar som folk i min omgivning använder med glädje. Kul att man kan bidra till något, menar jag.
Vem vann förresten? De enda bidragen jag vet är transan, bentzing och BWO. I bet transan vann, det är klart att slanka spraytanade ben, tjocka lösögonfranser, vågigt löshör och nakna brön går hem hos radhusfolket eller den normerande delen av gayvärlden. Va, vad sa du? Hur jag vet att hon ser ut så? Smart fråga, men alltså det beror på att hur karantänad man än tror man är så sprider sig informationen oönskat inpå huden ändå. Jag har ofrivilligt sett hennes lättklädda lekamen i media tidigare och är inte dummare än att jag fattar att hon den här gången kör samma stuk, om inte 20-30 cm kortare klänning. Ähhhhh.

3 comments:

Anonymous said...

det finns de som säger "mellon" också, då vill jag kräkas!

Anonymous said...

Gud va skönt med ngn annan som också stör sig på alla dessa fjantiga "smeknamn"!!

your fake friend said...

hanusi: Mellon? Vad fååår de allt ifrån? För mig känns det som att de vill flasha med ett hemligt ord som bara de som "är med i den innersta kresten, de som FÖRSTÅR.." nyttjar.

Sandra: Absolut! Vi hittar säkert något mer gemensamt vi hatar. Orange-solsprayade ansikten? Förkorta chinos på 50+ män? Brun lipliner? Avsaknad av subventionering på mensskydd? Kom igen, jag är inte svår :)