Sunday, March 9, 2008

The Säffle Con

Sammanträffande, my ass! Sluta sluta sluta sluta jag går sönder. Det knakar i hjärtat. Jag tror att du vet något.
Jag har så mycket jag skulle vilja skriva, men jag kan inte! Vågar knappt "skapa nytt inlägg". Hur blev det så här? Har uppenbarligen drabbats av paranoia. Tydligen rätt vanligt förekommande hos; missbrukare, schizofrena, spioner och anonyma bloggskrivare. Jag tillhör den sistnämna kategorin, så att det inte blir några missförstånd här.

Jag återkommer. Om jag inte raderar hela bloggen och flyttar till Säffle.

4 comments:

Anonymous said...

Jag har aldrig varit i Säffle men ska dit om någon vecka. Tvivlar dock på att det är the place to be. How ever, sluta inte blogga!

Anonymous said...

Sluta inte för Jesus skull!

Anonymous said...

Åhh, det här är väl inte slutet på din blogg? Jag älskar den och accepterar INTE att du lägger ner, capish?

your fake friend said...

Herregud jag hatar när bloggare hotar om nedläggning för att få bekräftelsekommentarer, jag menade inte så! Skäms lite. Men tack, verkligen tack ändå