Saturday, March 1, 2008

What you want Bucky Done Gun

Pratade precis med en tjej på msn och hon uttryckte följande "Nu är jag lite konstig men alltså jag ska strax ta mig ett glas vin här hemma själv. Vuxet va?". Jag ba "Baby, jag sitter med ett glas i vänstra handen och skriver med högra as we speak". Varför är det sådan grej av att dricka allena? Jag kan tycka att det är då vinet smakar som bäst. När fulla babybutchar inte brottas på golvet framför en eller när femmeflatorna dansar porrigt till Gwen Stefani. Som igår. Förfest i Intrignästet, men alla höll god stel min. Ja, ända till vi kom till klubben vill säga. Stört mycket dramatik. Jag höll mig ifrån, trodde jag fram till nyligen då jag upptäckte att mitt ex nummer finns sparat något felstavat i min mobil. Vi hatar ju varandra, vad är nu detta?

3 comments:

Anonymous said...

Auuhh. De där jävla exen har en förmåga att dyka upp där man minst anar det. Felstavade eller inte.

your fake friend said...

hanusi: Ja! Jag veet inte, jag försöker ändå ha en god relation till mina ex men med vissa går det faktiskt inte.

Anonymous said...

This is great info to know.