Monday, March 3, 2008

Hjärngrepp, järngrepp, hjärnsläpp

Haha, så typiskt mig att inte skriva något om min nya brud. Bruuuuuuuuuuud. Brud? Jo alltså..

NEEJ nej nej jag vågar inte. Nu hade jag tänkt berätta om en grej som hände. Men hon ska inte bli omnämnd här, inte förrän jag vet vår deal och kan hålla viss distans. Nu känner jag mig blödigt teen. Jag blir sällan kär och när jag väl blir det så mår jag sjukt dåligt av rädsla för att inte duga, för att någonting ska gå fel och jag ska bli lämnad med hjärtesorg. Likväl angstar jag att tappa alla känslor och tröttna. Eh.. det har nästan blivit en hemsk ovana. Att balansera som en klumpig elefant på den tunna spindeltråden mellan att hitta fel på folk för att sådana existerar, eller för att hitta fel på folk för att förhindra att bli sårad. Men okej, faktum återstår.. vissa brudar ÄR liksom så fruktansvärt.. tråkiga. Och förutsägbara. Eller sjukt omogna. Pheu. Jo, en grej till.. jag vet inte om jag nämnt det tidigare, men alltså jag är värsta kapet.
Eh. Fy fan.

2 comments:

Anonymous said...

Klassikern!

your fake friend said...

Anonym-mouse: Jag är lika genomskinlig som en våt t-shirt. Eh