Friday, March 7, 2008

Tweenagers.

HERREGUD! Har nu spenderat en avsevärd tid (*otydlig för att inte verka störd*) med att titta på bilder på diverse brudbekanta jag en gång känt på ett eller annat sätt. Som av en ren och skär händelse har jag råkat hamna på deras/kompisars olåsta bilddagböcker, bloggar eller facebok-album. Cybervärldens vägar äro outgrundliga..
Ok nä.
Jag har snokat. Jag har oförlåtligt förvetet surfat runt på sidor där det finns visst material som föreställer personer jag brukade "umgås" med förr. TACK GODE GUD! Vad håller people på med idag? Uppenbara pinsamma pics där dessa brudar enligt dem själva "är spexiga". Eller som jag väljer att se det "är uppmärksamhetssökande och fulla". HALLÅ? Upponervända fiskskålar på huvudet, grönsaker i näsan och händerna på bästa kompisens nakna bröst? Gaffatejpade smalben och obscena ord skrivna med läppstift i pannan, samtidigt som de ligger på rygg på en isbefläckad asfalt? osv.
Ahh! GUD! Har jag legat naken intill dessa tjejer, låtit dem stryka sina fingrar längs min ryggrad medan vi skrattande har planerat en lycklig framtid ihop?
Sen när blev det här med rrrrrrolig/crrrrrrazy/go totally bananas okej? Pallar inte förfester där 20-plussare beter sig som teenies. Buhu, får väl klunka en liter rödvin och hoppas att det inte syns på mig vad jag tänker. Kanske ska böja ögonfransarna lite extra för en "happy look".

1 comment:

Anonymous said...

Hahahahahaha :D :D :D :D :D :D