Thursday, May 8, 2008

Konspiratorisk, jag?

Jag läser mina tjejer som barnböcker åldern 1-3 år. Idag frågade Tattoobruden om jag ville följa med upp till hennes balkong och dricka öl. Mina till synes oskyldiga sms gav henne alltså nytt hopp, precis som uträknat. Eller egentligen frågade hon inte, hon ville bara låta mig veta att hon hade velat. Jag sa att jag var tvungen att kila iväg för jag skulle träffa en kompis och då sa hon "Jaha vad synd! Jag som hade tänkt att föreslå om du ville dricka lite öl med mig på balkongen ikväll, men då är du redan upptagen alltså". Hon slapp fråga, jag slapp säga nej. Smart drag Tattoobruden!

10 comments:

Anonymous said...

jomenvisst, det är tydligen vår nu, eller snarare sommar fan. så vad gör vi inne när vi borde sitta under körsbärsträden med olovliga mängder vin och leta damer?

your fake friend said...

hanusi: Jag kom precis hem från en ljuvlig 3-timmarsbrunch bland rosablommande körsbärsträd, på riktigt. Men brudspaning och vindrickande får ske lite mer framåt kvällen känner jag. Hur går det för dig egentligen? :)

Anonymous said...

alltså ja, det är en historia som kräver minst 1 baginbox... och varför är alla tjejklubbar på fredagar, kan du svara mig på det?

your fake friend said...

Oj, så mycket? Jag är idel öra, kan du sitta på internet samtidigt som du häller i dig en bag-in-box då? ;)
fredagar!? Tönterier! Det är IDAG det ska supas ju, jag har laddat med grillmat och öl i kylen

Anonymous said...

jag har haft fest över internet rätt många gånger (jag är medveten om att det låter som att jag inte har några riktiga vänner nu, det har jag), så visst ;)
jag vet, lördagar is the shit men inte fan finns det några roliga ställen att gå på för det!

your fake friend said...

haha okej jag tror dig! klockan är 02.20 och jag dissade precis några vänner som skulle vidare så just nu skulle jag behöva lite internetfest. is there anybody out there? :D

Anonymous said...

klockan 02.20 tackade jag faktiskt för mig och gav upp för natten för sällskapet på qx blev sämre och sämre, och med tanke på hur rätt kasst det brukar vara från början kan du ju bara tänka dig hur illa det var. att jag ens blev medlem igen, jag klarade mig väl ypperligt det halvåret jag höll mig därifrån?

your fake friend said...

QX, vad är det för nåt? Haha. Ja, hualigen. Men det är onekligen ett bra sätt att träffa tjejer. Kan ju avslöja att typ hälften av mina kärlekar har jag träffat där igenom, så man kanske inte ska tracka ner på det för mycket.

Anonymous said...

alltså mitt längsta förhållande började på qx en gång i tiden så jag ska verkligen inte klaga även om det slutade en aning bittert 4 år senare.
det här måste för övrigt vara något slags rekord i kommentarskonversation. om det ens är ett ord?

your fake friend said...

Rätt skumt att konversera så här, vi lägger ner för den här gången :)