Wednesday, May 7, 2008

Warm talk cold heart

Till slut blev det oundvikligt, jag samlade nyktert mod och sa det in i hennes gröna ögon. "Det här fungerar inte längre". Sen var jag en offentligt fri kvinna helt plötsligt. Hon behövde någon annan än jag, någon som på riktigt uppskattade de där orättvist snygga runda brösten. Men ÅH. Varför tänker jag på hennes bröst nu helt plötsligt? Jag brydde mig ju inte riktigt om dem när vi dejtade. Minns en gång när vi låg i sängen och hon tog av sig sin H&M-top (typ alltid H&M-topar) och hade en fin svart spets-bh med matchade hipsters till och jag FATTADE att det var meningen att jag skulle bli helt överförtjust eftersom hennes kropp=perfekt, men kunde inte känna en enda känsla. Konstigt. Men vi låg ändå, den där gången. Så hejdå då, snyggbrösten!
Så har vi Tattoobruden då. Dagen efter att vi legat, skickade hon sms på kvällen och ville att jag skulle komma hem till henne. "Jag vet inte var jag har dig så jag vet inte om jag borde fråga.." skrev hon som en liten ursäktande inledning. Ursäkten ej accepterad. Alltså man får inte sms'a och vilja ligga DAGEN EFTER. Pinsamt. Jag dissade såklart, men på ett trevligt sätt. Sen har det här sms-flirtandet tagit lite mer oskyldiga former. Vill jag spela biljard? Mini-golf? Gå på spelning kanske? Alla gånger har jag sagt "tack men nej tack" och nu har förfrågningarna (naturligtvis) avtagit. Och det är, enligt spelets alla regler, typ först nuuuu som jag känner att jag saknar henne lite. Eller bekräftelsen, jag vet i fan. Men kan nästan tänka mig att ligga. Var därför tvungen att skicka några smartroliga sms (=min specialité) igår för att hon inte skulle glömma bort mig.

No comments: