Thursday, June 26, 2008

Vad är det som händer?

Den här relationen med Tattoobruden gör mig inte klok. Direkt när hon kom tillbaks till stan efter lite midsommarfirande ringde hon och bjöd över mig på brunch.
- Åh jag har saknat dig! Fast tiden vi har varit ifrån varandra har varit bra för mig. Jag har insett att jag klarar mig utan dig, sa hon.
- Alltså du.. vi har bara varit ifrån varandra 4 dagar, påminde jag henne.
- Jag vet, joo men jag höll liksom på att falla dit. Började gilla dig alldeles för mycket.. men nu känns det lugnt så oroa dig inte.

Det där var i söndags. Idag är det torsdag och vi har setts, eh, varje dag sen dess. På hennes initiativ, men mitt goda samtyckte naturligtvis. Idag tryckte hon sig i smyg hårt mot min rumpa i fikarummet, på JOBBET. Och jag gillade det *skäms* Hatar fan folk som har smygrelationer på jobbet.
Hallå!? Inte klok som sagt.

4 comments:

Anonymous said...

Åh det här var precis vad jag väntat på och behövde, lite smarrigt så där... Inte klokt nej, men smarrigt ;)

your fake friend said...

hanusi: Åh det finns så mycket mer smaskigt att berätta men
1) jag skäms lite
2) jag har blivit rädd för att den anonyma författaren bakom den här bloggen ska bli avslöjad :D

Anonymous said...

hahaha! jag förstår inte hur någon lyckas vara anonym, du gör det bra ;)

your fake friend said...

äh snart spricker bubblan, ridån går ner och jag står där med mitt face helt blottat oförmögen att skaffa brudar eftersom jag är så elak i bloggen ;)