Sunday, June 29, 2008

Usch vad jag är omogen ibland

Åh det här skulle jag aldrig stå för om jag inte kunde gömma mig bakom min anonyma blogg men fyyyy bubblan vad fula de flesta av mina gamla ragg och ex har blivit. Eller nä, fula är kanske att ta i, men så mycket mindre snygga än när jag träffade dem. Det glädjer mig pinsamt mycket. Facebook är ju rätt bra på att skvallra om folks mindre smickrande utseende. Älskar när Facebook avslöjar att "X was tagged in an album" och X i det här fallet ser ut som Göran Perssons okända dotter. 1-0 till mig.

3 comments:

Anonymous said...

Haha. Det där har jag också tänkt på! Konstigt att alla blir fulare medan man själv bara blir snyggare... (?) Ibland har jag dock tänkt tanken att: Tänk om de var sådär fula redan från början, men att jag var så förblindad av kärlek att jag inte såg det? Men så kan det väl inte vara? Nää...

Anonymous said...

åh jamen så där är det verkligen! mitt ena ex har lagt på sig en antagit formen av en gris och blivit hemmafru uppe i norrland med unge och fd knarkare tillkarl och den andra har bara blivit fulare och fulare, det är ljuvligt!!

your fake friend said...

kajsa: NEJ ICKET! Det finns inte en chans i världen att det skulle kunna vara så. Även fast tanken har slagit mig har den dock passerat vidare lika fort igen ;)

hanusi: visst älskar man det? sådan skön tillfredställe och njutning att det varken behövs sex, vin eller choklad.

Ps. det finns en lögn i ovanstående uttalande, dessvärre.