Wednesday, July 2, 2008

Nähäpp jag är knäpp

MEN FÖR HELVETE om något jävla offer postar den där tigern/lejonet/vilddjuret som återförenas med sina ägare och skriver snyftade om hur "vackert det är med kärlek" eller hur "tydligt det är att djur också har känslor" i sin blogg eller på min facebook wall kommer jag aldrig att bli av med mitt illamående. Det räcker. Jävla idioter.

Ps. Jag har ångest idag. Därför har jag ätit upp allt i skafferiet som passar och opassar tillsammans med smör. Således kommer jag även ha ångest imorgon. Gött

3 comments:

Anonymous said...

Folk i allmänhet är smaklösa. Och då är jag ändå djurägare.

your fake friend said...

hanusi: jaa, åh varför? sannolikheten att jag ska skaffa brud minskar typ med 97,5%..

Anonymous said...

min minskade med så många procent för en stund sen att det knappt ens är värt att ödsla någon energi på eländet igen!