Wednesday, October 29, 2008

Jag håller upp flaggan UNDO

Idag känner jag hatkärlek till hur lätt det är att snoka med hjälp av internet. Jag brukar oftast vara rätt duktig på att inte hänga på folks qx-sidor, bloggar eller pinsamma bilddagböcker (*EmO_o* Eh alltså.. PLEASE) trots att det bokstavligen kliar i fingrarna.
Men så idag gick jag bärsärkargång. Och jahaa sedär ja, sitter således inne med information jag inte kan hantera. Hurra vad roligt att veta att mitt ragg träffar mitt andra ragg. Eller att mitt ex var på samma fest som K, min fd. stora kärlek som jag aldrig kunde komma över. Eller att två bekanta jag känner på varsitt håll har börjat hänga med ett annat ex, vilken mysig trekant.
Åh, jag ångrar mig. Ctrl Z. I kylen står 3 öl och 2 alkoläsk (haha, det är sant) som jag ska klunka ikväll. Troligen ensam, pallar inte sällskap. Och Tattoobruden kan jag inte få tag på för hon är på fucking tjänsteresa.

3 comments:

Anonymous said...

Hahaha. Mina bärsärkargångar slutar aldrig bra och jag har svårt att bestämma mig för om de två alkoläsken är ett tecken på om din slutade upp eller ner ;P

your fake friend said...

Hanusi: Hehe befinner mig i ett härligt rus samtidigt som jag skriver detta till dig. Fast jag ogillar nog alkoläsk, vill jag poängtera!
Jag känner att det är okej, nu åtminstone, imorgon vet jag inte. Men nu är det slutbärsärkargångat för oss, ok!?

Anonymous said...

Hur hamnade då alkoläsken i din kyl? :O

Det är fan slut med det mesta för oss, kan man säga... Jag ska bara kolla runt lite på gaylunar först. Lite bara. Ytterst.