Thursday, November 20, 2008

OMFG ROTF.. crying

OMFG jag har haft ångest hela dagen för att jag outade mitt hösthat och naturligtvis att jag inkluderade min rådande spegelfobi. Jag ba "måste hem snabbt och radera, innan folk hinner läsa. vill att folk ska uppfatta mig som *cool brud*". Sen nu när jag kom hem så insåg jag att vafaan, jag är ju anonym. Ingen vet. Folk kommer fortsätta uppfatta mig som en självsäker, snygg(?) feminist(fitta?) i DRL (det riktiga livet).
Nu över till någonting helt annat. Mozilla firefox (mm, använder ju det. IE är för nybörjare) ville att jag skulle uppdatera till 5.0 och jag ba "okej whatever you say" men det skulle jag INTE ha gjort. Nu kommer det upp två felmeddelanden när man startar datorn. HATES verkligen felmeddelanden vid datorstart som man måste klicka bort innan man kan tuta och köra. AGHH helt B ju.

No comments: