Sunday, November 23, 2008

Vi skickar dem till djungeln, ok?

Jag och min eh.. älskling (yeah!) är på parmiddag i helgen. Allt är supertrevligt med fantastiska 3-rätters, massa vin och kortspel. Men så vid ett tillfälle, som vanligt, så kommer det upp en diskussion om feminism och dylikt. Två uttalanden (av samma kille) fick mitt blod att koka:
- Vi satt på personalmötet och hon sträckte på sig.. och shit, hon var så sjukt jävla hårig under armarna. Alltså där ligger till och med djuren i djungeln i lä, hähähä. Jag var ju heeeeelt säker på att hon var flata liksom.
+
- Det är fan ta mig det äckligaste jag vet, hår under armarna. Asså jag klarar verkligen inte av det.
(jag) - Då antar jag att du själv håller dig slät under armarna också?
- Eh, hehehe (skrockande skratt) Nej jag rakar mig inte.

Snubbar, jag säger då det. Mycket trevliga och smarta, till citat av ovanstående karaktär dyker upp och man ba "just ja, du hade en kuk mellan benen jag GLÖÖÖMDE". Detta gäller även vissa butch-flator. Har märkt liknande tendens vid flertalet tillfällen.
Hej!

No comments: