Monday, November 24, 2008

Välkommen till gnällbloggen

NÄE, jag hänger inte med. Helt plötsligt ska allt vara upp-och-ner-vänt. Jag syftar så klart på prylar i *en affär nära dig*. Jag förstår tanken bakom, men den håller inte hela vägen. Man överkonsumerar ju alltid skiten ofrivilligt. Ta till exempel min deo från rexona. Den luktar gott och man luktar länge efter applicering, men den tar slut på 2 veckor för att man kletat in tre gånger så mycket tvålsmörja i armhålan som normalt. Min stackars sojakorv blir helt dränkt i ketchup och ser oaptitlig ut när den ligger nästintill osynlig mellan fiberkorvbrödet. För att inte tala om den klassiska duschcremen som det bara räcker med att man lyfter några millimeter på locket så har man hela handen full, samt nån deciliter som har letat sig ner mot duschbrunnen.
Men det är väl bara att vända tillbaks på produkten, din gnälliga fan? tänker ni.
NEJ, se det går inte. Den är konstruerad att enkom kunna stå just.. upp-och-ner. SERIÖST!? Nån jävla man som uppfann skiten, jag lovar! *var tvungen att slänga in lite manshat i det här inlägget* Heheheheheheheheh åhhhhhhhhhhhh.
Mvh
Den oseriöse

2 comments:

Anonymous said...

Ja men du, det är väl på något sätt ekonomiskt att den är upp och ner, för då kommer verkligen allting till användning? Jag tror änna det är hålet som är boven i dramat...hålets storlek. Låten heter förresten stick to you.

your fake friend said...

Hanna: Om jag hade velat att allt skulle komma till användning hade jag vänt förpackningen upp och ner när det började närma sig slutet.
Men du har en viktig poäng med hålet, sannerligen.