Tuesday, December 9, 2008

Min tisdagsunderhållning

Nää det här är inte sant? Jag fattar inte om Natacha Peyre gör sig dummare än hon är i sin blogg, (tänk typ Jessica Simpson). But listen to this, folks: 
"Vi tittade även på Britney Spears Dokumentären
Såg ni den? Tycker så synd om henne. Det lyser verkligen igenom att hon är olycklig
Jag tycker att de borde finnas lagar för alla paparatzis så att de inte kan vara hur påträngande som helst
Jag tror att det är så lätt för folk att säga dumma saker om Britney men jag tycker man ska tänka en extra gång innan man slänger ut sig dumma kommentarer om någon man inte känner"

Jaaa, hurra! Om alla bara tänker som natacha vore ju världen sådär fluffig och fin som.. ett barnprogram för 5-åringar. Och någonstans där verkar ju hennes intelligensnivå ligga, jag blir helt stum när jag läser det hon skriver. Vill hon spä på bilden om sig själv som dumsöt knulldocka? Eller ÄR hon så på riktigt? 

2 comments:

Anonymous said...

Haha, jag tror jag älskar dig! Nån annan jag hatar som "gör en Jessica Simpson" är ju Carolina Gynning. Klarar inte av kvinnan. Jag fick nästan spö på en glöggkväll häromkvällen när jag sa att jag hellre skulle dejta Carina Berg.

your fake friend said...

Ida: Men herreminskapare! Alltså Berg är ju drömligget, kan även hända att hon toppar listan bland "kvinnor i Sverige som gärna får bli min flickvän", nu när jag tänker efter