Tuesday, December 9, 2008

Your fake friend is hating your facebook status

Sen vill jag även passa på att irritera mig på dessa jävla facebook-statusar. Jag vet att folk är exhibitionister och gärna vill synas och skryta, fine by me (eller egentligen inte, men det är en annan diskussion) MEN när folk skriver på följande sätt vill jag typ slita av mig håret:
Loser Svenne Det suger!
Loser Svenne is BAJEN VANN ida.. glad =)
Loser Svenne is jag är trött, gick och la mig 06.15 smart!
Loser Svenne Någon som har Spotify konto till mig?
Loser Svenne is har tråkigt, ska snart ringa Carro *ler* 

Alltså. Pallar. Inte. Vill typ radera alla från min kompislista.

3 comments:

Anonymous said...

"Åh äntligen" right back at ya! Herregud, vad sånt gör mig irriterad. Här är några av mina "vänner":

Loser: feberyra
Loser: 49,4 jäävla km ifrån....where the fuck is the batmobile!?!
Loser: jobba natt
Loser: is trött.

Fast dina var fan värre.

your fake friend said...

Ida: Ska vi inte bara ta och radera alla retards? Kom igen.. om du gör, så gör jag!

Anonymous said...

det dödar mig lite inombords är att folk inte tar bort "is"........... annars är allt fine by me faktiskt.