Thursday, February 5, 2009

Gott och blandat

Vad tror ni Anna Skipper säger om Lindt Excellence "A touch of Sea salt" ?
- Höpp höpp höpp, se men inte röra.. när någon annan ser dig he he he *nom nom nom*.. *gluffs gluffs*Ahhh! Smakar uunderbaart!

För det gör den. Min nya favoritchoklad. Avnjuts gärna tillsammans med Zoegas Rättvisemärkta kaffe. Och Anna Skipper ser ni alldeles strax tillsammans med Sanna Bråding. Superpepp på det avsnittet faktiskt (nerd alert!)
En annan sak. Min tjej har börjar klippa sig hos en speciell frisör nu, och ska hela tiden referera till henne som om de vore tighta bundisar. What's up with that? 
- Jag måste ringa Louise sen, tänkte ju skaffa lite längre i nacken.
- Ahmen snart.. jag ska bara in till Louise en snabbis för nu har det gått två veckor sen sist.
- Undra vad Louise rekommenderar för vax? Jag har ju alltid kört på d:fi d:struct

Svartsjukevarning tänker ni! HELL NO att jag blir avis på en liten ful tanig rockerbrud med stora rådjursögon och hela jävla armarna täckta med japanska fisketatueringar. IUHIUWE)&"!&)(
Okej. Om ni var tveksamma tidigare tänkte ni nu absoluuut att jag är svartsjuk. Men jag SKOJA! Jag är inte det minsta. 4real

3 comments:

Anonymous said...

Nähä, nu får jag inte kommentera heller - hordator!!

Så.
Alltså, efter ditt förra inlägg ville jag typ sucka lite lyckligt, krama dig, klappa dig på kinden och tvångsmata dig med Werters Orginal. Nu vill jag snarare dunka dig i ryggen istället. Alltså är vi i balans igen. Apjuh!

your fake friend said...

Hanusi: Hahahahaha jag missade din kommentar.
Det är så skönt att kontrastera lite; båda sidor av myntet. You get it

Anonymous said...

bra start