Wednesday, March 11, 2009

Last word

Färger som uppenbarligen inte är passande på en dildo
- Brun
- Vit
- Gul

Gott folk, vad tycker ni om slutet på L-word? Personligen blev jag besviken, men det hade jag säkerligen blivit oavsett hur de hade valt att göra. Jag fattar det dock inte. Sammanhållningen, sure. Men det blir ju lite surrealistiskt to cover a potential murder genom att påpeka just hur tight grupp de är och hur de alltid håller ihop? Förklara, merci. Men okej, hela serien spårade ju i slutet av säsong 5 så jag vet inte.

3 comments:

Anonymous said...

Jag har en vit

Anonymous said...

Jag tycker att de kunde ha lagt ned efter de tre första säsongerna, om de hade velat behålla nån form av värdighet. Jag är dock inte så säker på att man skulle tolka slutet som om de gjorde det ihop. Å andra sidan finns det inte någon logisk förklaring - inte ens självmord känns särskilt logiskt. Jag menar, borde ingen ha hört nånting?

Men det absolut värsta med avsnittet måste ha varit kniven. KNIVEN! Jag kommer typ aldrig vilja ligga igen.

your fake friend said...

LSM: WTF, jag tänker indikator för astma?

Ida: Jag undrar hur de resonerade kring slutet. Kanske "Vi gör ett slutavsnitt som INGEN fattar, det finns helt enkelt ingen LOGIK så blir det en massa eftersnack som varar för evigt.. häftigt".

Kniven var ju lite.. ja, odd