Tuesday, March 24, 2009

Ligga lite

Jag har fastnar i en roll som jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig ur. Det handlar om att jag alltid är "den passiva" i sexuella sammanhang. Alltså bomber och granater, så här kan jag ju inte ha det. Mitt och TB's sex är liksom ändå sjukligt bra, jag kommer minst 2 ggr per gång. Men.. det är aldrig jag som tar initiativen och det börjar irritera mig. Varför håller jag på som en kristen smålänning och inte visar när jag är upphetsad och vill ligga? Jag har två egna teorier
- Jag har blivit avvisad ett antal gånger med tidigare brudar
- Jag vill inte vara ansvarig för att ha "påbörjat" någonting om jag sedan inte skulle vilja ligga

Men. Hur kommer jag över det här? Så här ledzen är jag: :((((

2 comments:

Anonymous said...

Ta lite initiativ då. Fan hur svårt kan det va! get over tidigare grejer.

your fake friend said...

Anonym: Jepz, will do! Ikväll. Återkommer