Saturday, March 28, 2009

Sära på benen, mon amour

Jag gjorde det, tog initiativ till sex!  Det sjuka är att jag var lite nervös innan, säkerligen för att jag hade planerat det hela, haha. Nåja, det var inte det jag skulle skriva om. Jag skulle skriva om ombytligheten i flatvärlden. Det känns som att ingenting, inga relationer, har något värde. Bevisa mig gärna fel, men jag känner mig lite cynisk angående alla så kallade "förhållanden". Det känns liksom aldrig som att de är på riktigt. Liksom, flytta gärna ihop efter 4 månader och låt katterna lära känna varandra. Men tro inte att det kommer hålla mer än ett år. Det kommer liksom aldrig till det seriösa planet? Jag tror att jag har fått en alldeles för stor dos skvaller slängt i ansiktet, ofrivilligt. Därför är jag cynisk. Tur att jag har ett long lasting relationship! *hihihihihihihihi*

Puss!!

3 comments:

Ida said...

Du har så rätt. Inga förhållanden känns seriösa och inget håller nånsin. Folk blir kära till höger och vänster, sen får de hjärtat krossat och är ledsna i typ en vecka innan de hittar nån ny. Och så är proceduren igång igen.

?!

Anonymous said...

Härligt!! då var den onda cirkeln bruten.

your fake friend said...

Ida: Ja.. men.. faktiskt? Det blir liksom inte seriöst bara för att man "flyttar ihop" (läs: delar en minimalisk lägenhet) när den ena är en notorisk cheater. Eller "håller dörrarna konstant öppna". Eller oftare är full än nykter om kvällarna. Typ

Anonym: Jappzzz!