Monday, April 23, 2007

Jag ogillar att jag ogillar att jag gillade dig

jag ogillar mitt ex. visserligen har jag en smutsig ovana att ogilla alla som jag någonsin gillat, men med henne har avskyn inga gränser. hennes oskyldiga försök att vara AROUND hela tiden. liksom jaaa jag vet att du har ny flickvän, och du får gärna försöka intala dig att hon är brännhet (trots att det är uppenbart att hon är rätt trashy och du har faktiskt också blivit jävligt risig *tack-gode-gud*) och att ni är superkära.. men måste du låtsas som om att det är världens fred mellan dig och mig i samma veva? jahaaaa det är för att du har gått vidare och hittat en ny jahaaa det är därför du vill vara tjenis. nej, jag tänker inte gå med på det. du betedde dig som en högstadiesnorunge med aspergers och har inte vett att be om ursäkt eller förklara. jag har fortfarande inte kommit över det så jag tror jag klipper banden *något dramatisk*

No comments: