Sunday, January 20, 2008

Hej, det här är min kompis

Idag var jag på date. Eller något liknande. Jag vet inte riktigt, jag fattar liksom inte. Okej följande har hänt:
Heta bruden pratar med mig på under ett par veckor på kuk-x, heta bruden träffar mig ute och heta bruden föreslår att vi ska ses dagen efter och laga mat. Sen när jag kommer hem till henne, ja då sitter hennes kompis där i soffan och liksom "hej, sorry att jag sitter här i nattlinne men jag håller på och färgar håret" och heta bruden skrattar lite och ba "hehe vi får laga lite extra mat nu då". Under matlagningen och själva middagen så håller de på och internskämtar och snackar massa om ex-flickvänner och det blir liksom väldigt vänskapligt.

Jag HATAR att det alltid finns en undra-om-hon-bara-vill-vara-kompis-känsla över alla tjejer jag träffar. Egentligen borde jag vara nöjd med kvällen och fortsätta träffa henne som vän för att sedan se om det utvecklas till någonting mer. Men jag vill ju veeeeta. Ser hon mig om hon överhuvudtaget som gf-material? HJÄLP?

2 comments:

Anonymous said...

Men ÅH. Gah. Suck. Gah. Bah. Hrm. Ja. Åh vad jag precis vet vad du menar! :)

your fake friend said...

Hanusi: Ja, haha! Det är irriterande att det inte finns en (av samhället) skapad erotisk stämning mellan alla tjejer, precis som det finns mellan heterosexuella män och kvinnor. Då hade man sluppit undra lika mycket ;)