Sunday, January 27, 2008

Komsi livet, jag bits inte

Se där ja, behöver inte ens anstränga mig för att nya livet ska börja. Sms trillar in från söta heteroP som ba "Baby, jag saknar dig så mycket. Får jag komma och hälsa på i mars?" och "javisst kom kom" svarar jag eftersom heteroP är alldeles underbar och full av energi.
Och.. dessutom är hon kanske inte helt hetero. Rykten som var tänkta att passera min rygg tog en omväg och skvallrade om att hon faktiskt var lite intresserad av mig. Det ligger inte riktigt på mitt bord att desperat övertyga heterobrudar, jag undviker till och med att ragga på dem (av rädsla för att bli fetdissad såklart) men här ska jag göra ett litet undantag om jag får minsta vibes från henne.

OBS måste bara kommentera nedanstående inlägg. Actionrullen innehöll inte Tom Cruise fejja, så lågt har jag inte sjunkit. Fler skådespelare jag inte klarar av
- Kevin Costner
- Hugh Grant
- Harrioson Ford
osv

Andra nunor jag avskyr
- Peter Jidhes
- Ingvar Oldsbergs

No comments: