Sunday, February 3, 2008

Så blir jag aldrig sårad

Ok, people. Jag har gjort någonting som jag, och säkerligen ni också, tycker är obota korkat. Eftersom jag har lite svårt att formulera en sådan handling snyggt i skrift skall jag skriva det rätt ut. JAG LÅG MED MITT RAGGS BÄSTA KOMPIS. Ok inte för att den meningen såg snyggare ut skriftligt, men man måsta la sota för sina synder lite eller? The ragg går även under pseudonymen heta bruden, fan, bara namnet säger ju allt.

”Ohhhh, hur kunde du göra så där.. så besviken jag blir på dig nu” vet jag att ni tänker där framför skärmen och jag kan även se att ni har lagt på den där ledsna looken med rynkad panna och våta ögon (varför för ordet våt onekligen alltid tankarna till sex? Åter igen, svenska språket!!! *himlar med ögonen*) Anyyhoow, jag ska här ge er ett par lama ursäkter till mitt beteende

1) Jag var full på cirka en liter billig Åkesons.

2) Jag ville se ifall heta bruden hade nämnt något om att hon var intresserad av mig till sin kompis, för i sådant fall skulle väl kompisen inte ligga med mig? Dvs. heta bruden var inte intresserad av mig, och kommer med all sannolikhet efter mitt nice move inte bli det heller

3) Jag såg till att heta bruden aldrig skulle bli den som sårade mig. Framförhållning kallas det. Eh

Ok skoja med nummer 1 såklart. Skulle aldrig skylla på fyllan och vem dricker Åkesons since det lika billiga Gredos-vinet introducerades på marknaden?

Så nu vad? Do it det barnsliga sättet och sluta höra av sig till heta bruden eftersom man skäms? Jäpp.

4 comments:

Anonymous said...

Haha, grattis! ;)

Anonymous said...

Själv känner jag att det bara är hallondrinkarna som saknas! Här höjer vi inte ögonbrynen i onödan. Och min egen torka har gått så långt att jag på allvar lägger huvudet lite pensionärsaktigt på sned och tänker ett glatt "vad skönt för henne"!

your fake friend said...

Mizaru: Har man tråkigt fungerar det utmärkt att piffa tillvaron med lite dramatik ;)

Hanusi: Jag lovar att det inte hade gått snett om jag druckit lite high class hallondrinkar. Vänta nu, skyller jag på alkoholen eller vad håller jag på med? Illa.
So now woman, go get yourself laid. Det är inte så svårt uppenbarligen. Till helgen, ok? ;)

Anonymous said...

Haha. Till helgen blir det svårt, om jag inte vill ligga med ett mongo på jobbet och det känns en aning tabu. Och förresten ska jag inte låta som om jag tycker så synd om mig själv. Jag har en del ligga på G, om man säger så.