Wednesday, February 20, 2008

Flatfett och gayprogram

Kära bloggvänner! Det har inte varit min mening att försumma er, även om jag inte kan garantera att det aldrig kommer hända igen. Jag har varit ute och levt lite, helt enkelt. Har till exempel träffat Cherry både nykter och okynnes berusad. Det berusade jaget drog till med oskyldiga raggningsförsök som "Jaa, men du kan ju sova på min soffa om du vill. Det är inga problem" när det var kallt och nattbussen aldrig dök upp. Dock tackade hon nej, medan jag tackade gud.. dagen efter. Även om jag garanterat aldrig skulle ta något ligg-initiativ så var det faktiskt en dålig idé. Och trots att det snarare verkar vara regel än undantag att dejta sina kompisars ex i flatflottet ska jag försöka hålla på mina principer. Jag måste också erkänna att jag några dagar senare, i nyktert tillstånd, upptäckte att Cherry är extremt blyg och osäker. Lika bra det.
Tänker även passa på att tipsa om det här. Kanske världens bästa barnprogram, heja Kitty!

3 comments:

Anonymous said...

det var sannerligen på tiden, du förstår inte vilken bloggtråktorka det varit...

your fake friend said...

hanusi: Jag förstår mig inte på ironi utan smileys, så länge det inte står typ *IRONISK* tydligt och klart. Så jag tolkar din kommentar fritt ;)

Och du, lösenordsskyddade inlägg. What is up med det?

Anonymous said...

Fri tolkning är det bästa. Det var dock inte ironi utan en ärlig lättnad över att få läsa något underhållande!

Nackdelen med att inte vara anonym är att löst folk (föräldrar, arbetskamrater, ex och you name it) som man ibland vill spy lite över kan läsa det. Därav lösenord.