Thursday, February 21, 2008

L-word s05 statement

Har precis kommit hem från en fika med diverse femmes i en lite yngre årgång än jag själv. LordyLord. Orkar.. inte.
Så här va, att den där Shane McCutcheon är inte så jävla het som alla verkar tro. Ett medelålderslockigt hår i trist mittbena som sitter fast på ett bananformat huvud, en alldeles för sne liten mun och ett par stackars tandpetare till ben. Jag vet inte riktigt vad som är menat att vara snyggt? Det finns ju en uppenbar lista över who's hot and not om vi snackar säsong 5, men vissa verkar inte riktigt fatta och ba "Oh Shane ä sjuuukt snygg, jag typ dööör *äcklig falsett* Såg ni 6:an, hon var ju naken typ hela tiden. Snackar vi THE BODY eller? ". Reply: "Ah gud veet, liksom hela hon är sån perfektion". Fan. Jag mår dåligt över det här. Alla ser väl att Bette och Tasha utan tvekan är hetast?

3 comments:

Anonymous said...

I'm with you! Eller ja, Shane är ett avskum och Bette är het. Tasha är jag inte så förtjust i, hellre Alice i så fall men det är bara för att mina preferenser för tillfället är helt fuckade och jag plötsligt tycker att blondiner is the shit...

Anonymous said...

din blogg är sjukt spännande men det är lite otäckt att du är anonym -jag vet troligtvis vem du är om du skulle avslöja dig.

your fake friend said...

hanusi: Jag har aldrig riktigt fattat tycke för Alice, kanske för att hon var sådär sportigt käck med tofsar och skit i början. Men hon är såklart med på hot list :)

Den anonyma: Vilken rolig kommentar, du gjorde min dag! Ett avslöjande kommer inte på fråga ;)