Tuesday, April 8, 2008

Status: Non Slacking

Ehm ledsen men jag kan inte skriva så bra för jag har ansiktet tryckt mot en vägg. Bluhblömhääh.
Senaste veckan, ba har inte fungerat ALLS. Har till exempel fått svindel på löpbandet, i mataffären, sittandes på en parkbänk, inne på en restaurang samt när jag skulle kliva av en buss. Fick liksom till och med greppa tag i en sån där vidrig buss-stång för att inte falla. Tänk "äcklig-kille-morgonkissade-utan-att-tvätta-händerna" eller "snorig-unge-hostade-i-handflatan". Ni fattar. Alltså, börjar även bli van vid att maten inte smakar mat och att den sätter sig någonstans mellan min urringning (as if) och min navel och vägrar försvinna på flera timmar. Eller att jag somnar helt läskigt utmattad innan midnatt och vaknar tre timmar senare utan minsta chans att somna om. Folksjukdomen 2006, can I join you? Det som inte riktigt stämmer överens med utbrändhet är att jag trots alla kroppsliga symtom känner mig.. typ lycklig. Liksom om jag inte gör allt jag gör som tar upp min tid och får mig stressad, skulle jag inte få någonting gjort vilket skulle resultera typ.. i sju svåra år. För att förtydliga skulle jag t ex inte få in några mynt på kontot eller ha en lägenhet i toppskick.
Dessutom HATAR jag slackers, alltså vi snackar verkligen avskyr.

No comments: