Monday, May 26, 2008

Nykter och således inte lika naiv

Tattoobruden sms'ade gölligöllgölliga sms igårnatt och eftersom jag precis hade pratat i telefon med en annan brud (the story will be continued, hoppas jag) så var jag inte riktigt på humör för tattoobrudens sms. Ärligt talat så kände jag mig lite.. äcklad!? Då bör tilläggas att sms'en inte innehöll några sexuella anspelningar. Fick panik och typ 10 sms senare hade vi (jag?) tydligen bestämt att vi (jag?) skulle förklara varför det inte var en bra idé att fortsätta träffas, nästa gång vi ses. JA JÄVLAR JAG SÄGER DÅ DET. Att jag alltid ska hålla på.

1 comment:

Anonymous said...

gah, jag uppskattar inte dina spontanpauser, jag behöver något att skratta åt (eller med snarare) förstår du väl? de där jävla körsbärsträden lyser med sin frånvaro, ska jag be att få tala om! seså! skriv nu kvinna!