Wednesday, May 21, 2008

You and me no mo

I helgen har jag befunnit på besök i staden där Moody bor. Nu var det inte Moody utan hennes kompis jag skulle bo hos, men jag visste ju onekligen att vi skulle stöta ihop under onyktra omständigheter. Direkt när jag fick se henne, med den där flinande blicken och den stela
kroppen som indikerar osäkerhet, kände jag bara "Det är inte sant, har jag legat med den här tjejen 20 gånger?". Jag försökte minnas hennes kropp in action, men det kom bara upp "couldn't find any files" i minnesdatabasen. Tack gode gud. Svettig var hennes panna också, hört talas om puder flicka lilla?
Eller okej, jag är alldeles för hård nu. Men ärligt talat skulle hon hålla på och låtsas som att hon hade jättemånga brudar efter sig och att alla ville ha henne, men jag fick ju helt andra uppgifter av tjejen jag bodde hos så det blev ju bara pinsamt för Moody. Liksom dealen med att säga rätt ut "Jag gillar inte den här klubben, alla tjejer här vill typ ha mig och jag har ingen lust att ligga med någon av dem faktiskt.." samtidigt som hon tittar flirtigt på mig? Jag tittade mig runt omkring och inte ett enda stycke kött visade något som helst intresse för Moody.
Mm, sen fick jag ju ett mail igår då ba "Jag blev mycket besviken på den tydliga distansen du höll till mig, vi hade ju ändå en ganska intim relation i somras". VÄX UPP snälla lilla 30-åring!

2 comments:

Anonymous said...

hahaha! men va fan är det med folk egentligen? väx upp var ett milt uttryck...

your fake friend said...

Jaa, åh. Jag förstår inte dealen med att skryta hur populär man är, det genomskådas ju alltid eftersom de som verkligen är heta på marknaden inte finner något behov av att påpeka det.