Tuesday, July 15, 2008

Breaking the rules part I

Jaa, jag fortsätter väl uppdatera om tattoo bruden eftersom det är den enda spännande som verkar hända i mitt liv. Fram till igår hade vi inte hörts utanför jobbet på 1 vecka. Jag vet att det låter ganska lite, men jag tycker det kändes ungefär lika jävla lång tid som en grå och tråkig vintermånad, vi säger till exempel februari. Hatar februaris (så heter det i plural, våga vägra säga februarimånader).
Men, så när jag sitter på bussen hem trillar det in ett sms i en oskyldig förklädnad som slutar ungefär "och händer det något roligt ikväll då?". Direkt översatt "sockerflingan, vill du träffa mig ikväll?". Så jag svarar med ett "Jag är så himla sliten sen helgen så det blir väldigt lugnt. Vad ska du göra?". Och då, mina kära läsare, kommer det bekräftande svaret: "Jag vet inte vad jag ska göra fram till 21, för då ska jag och mamma och jag på bio". Haha, garvade jag rått för mig själv. Bruden vill ses, men bruden får inte föreslå något enligt sina så kallade reegleerrrrrrrr. Rrrrr. So I play along with "Åh vad synd, för jag har precis tankat ner My Blueberry nights och hade tänkt föreslå om du ville komma över på blåbärspaj med vaniljglass :D"
Jag vet, jag vet, ganska taskigt av mig men jag tycker smileyn tonade ner det hela lite. Men Tattoobruden tog det hela lugnt och svarade med ett "Din lilla fegis, föreslå saker när du vet att jag har planer. Men är du inte uppbokad fram till filmdags vet du vilket nummer du ska slå"
Men jag hörde aldrig av mig. Ska det vara en träff med tattoo bruden ska det vara en helkväll. Inklusive somna med hennes tatuerade arm mellan mina bröst. (Mmm, för er som tycker det låter lite konstigt vill jag bara avslöja att om man är en van skedare så fattar man hur man kan ha någons arm mellan sina bröst). hej gay

Ps. Jag misstänker fler regelbrott. Jag håller er uppdaterade. Puss

No comments: