Saturday, July 19, 2008

It's not what good girls do

Idag stör jag mig på att alla hbt-brudar ska citera/sjunga "I kissed a girl and i liked it". Texten är ju för jävla vidrig. Låten likaså.
samt att folk säger "tvåtusenåtta". TJUGOHUNDRAÅTTA heter det ju för helvete *upprörd så jag skakar*
plus att jag råkade ligga lite med tattoobruden trots att vi inte skulle och hon ba "jag tror..... (lång paus) att vi slänger bort något som skulle kunna bli så himla himla bra". jag ville typ dö och utövade megalång tystnad.

7 comments:

Anonymous said...

Jag håller med dig totalt. Skrev en kommentar om det på flator.se på bloggen när någon babyflata tyckte att det skulle vara deras "officiella låt". Fan är det nån som hört texten???

your fake friend said...

anonym: Åh, vad skönt att någon också verkar fatta. Cool! flator.se var något nytt för mig, ska gå in och ta mig en närmre titt.

Anonymous said...

okej och då står jag åter frågande till min egen läggning eftersom jag aldrig hört talas om låten ens. jag är ett sant unikum. när jag dör kommer de resa en staty över mig.

your fake friend said...

hanusi: haha, äh! eller så är du sån som inte gör en big deal av din läggning. vissa behöver den som identifikation, andra inte.

Anonymous said...

Jippie! En till som fattat. Jag hatar verkligen den låten... Såg den i en annan blogg första gången. Ville typ spy. Som sagt, är det ingen som lyssnar på texten?!

Hejhopp said...

Den låten har jag aldrig hört! Gör det mig mer eller mindre trovärdig som flata? :) Vad är det vidriga i den då, är den heteronormativ? Är den sådär lesbisk ur ett manligt porrperspektiv?

your fake friend said...

mizaru: Jag har inte mycket till över för stor procentdel av mänskligheten oavsett läggning, så jag blev inte särskilt förvånad. MEN ÅH tråkigt bara att det ska vara så!

blomma: Haha du prickade ju in det precis utan att ha hört låten, du är för härlig!