Tuesday, September 30, 2008

Addicted to you *RNB-ig*

Precis när en har bestämt sig för "hälsolivet" så fastnar en i sambofällan. Nu är det inte så att jag har gått och blivit med flickvän, flyttat ihop och skaffat katt-kräk no worries, men jag har ändå börjat intensivumgås med Tattoobruden. Det är middagar på restaurang, kaffe och morotskaka på fik samt långfrukostar med 10 sorters ost. Inte från min plånbok, inte heller mina initiativ. Jag undrar om jag börjar bli bortskämd? Hjälp. Jaja.
Har lite dålig känsla av mängderna snacks som slukas under alla dessa tv-seriekvällar. OBS!! Hon gillar Flight of the conchords, Gilmore Girls och Top Model så jag får snällt bita ihop. Okey, F o the C kan faktiskt vara rätt underhållande stundvis men jag måste dissa det av principskäl *tönt*. Så. Socker- OCH närhetsberoende. Det trodde jag aldrig.

No comments: