Friday, September 26, 2008

Sätt mig i karantän

Lite trevande försöker jag mig på ett inlägg. Som ett litet barn som precis har lärt sig gå. Hahahahaha, jag skojar. Skulle aldrig jämföra mitt bloggande med en liten unge. Jag hatar ungar. Kattungar. Horungar. Inga undantag.
Ja, idag hatar jag alltså. Har ett enormt behov av att få utlopp för mina aggressioner. Jag har bokstavligen suttit och kokat här medan jag kollat på Ensam mamma söker. Förutom att jag hatar hela konceptet så undrar jag över deltagarna, representerar de den gemene svennemannen? Tänk att det finns sådana människor out there överallt!? Jag blir rädd och vill inte leva. Citat idiot: "Man börjar ju bli nervös.. Man gillar ju henne, det pirrar i hjärtat.. och någon annanstans också.. he he he.. (paus) eh, Cut. Får man säga det?"

1 comment:

Anonymous said...

JAG HATAR ENSAM MAMMA SÖKER! Jag hatar töntarna som är med där, töntarnas töntiga citat & det töntiga konceptet.