Wednesday, January 21, 2009

I hate winter. Take me to. You-lie you-lie you-lie

Jag fick ett mail från en söt tjej på QX innan
"Hej. 
Måste bara säga att du har så sjukt snygg klädstil. Sådär vill jag också se ut. Så avslappnad, men ändå medveten. Om jag bara kunde skulle jag klä mig sådär. 
Hejhej från  X"

Först blev jag jätteglad och solade mig i glansen. Sen ba "Men vänta nu, det är ju bara kläder, inte jaaaag. Det var ju inte en komplimang till mig egentligen. Vem som helst kan köpa det där". Så blev jag lite ledsen igen och drack ett glas vin. TB kom över med mitt usb-minne som jag glömt.
- Du ser så trött ut, fast bara i ögonen. 
- Det är så här jag ser ut när jag gråter utan tårar, tänkte jag men sa det så klart inte. OBS! Jag hette *crYin_withOUt_tears* på skunk.nu 2002 om ni undrade. *inte*

För övrigt är det någon jävla granne här i huset som varje jävla kväll poppar popcorn. Hatar lukten! Måste sätta upp en arg lapp. Förslag på text?

1 comment:

Anonymous said...

"Stop the poppin' or you'll be popped"