Monday, January 26, 2009

Moral moral

Idag undrar jag. Om det är okej att hacka sig in (..nåja) på flickvännens facebook bara för att kolla hur ett visst ex ser ut? *skäms kanske lite* Om man enbart kollade hennes foton, naturligtvis inga mail eller konversationer. Det är okej va? *gjorde fel men var så sjukt nyfiken*

Först tyckte jag att hon var ful. Sen lite söt. Men mest reagerade jag på hennes språk, i fotoalbumet och på statusen. Väldigt.. pinsamt. Tänk er "Här e ja lite packad, lr va tror ni? =)" 
SAKNAR ORD.  

6 comments:

Jösses said...

Fy :)

Anonymous said...

Jag vägrar prata med folk som skriver och stavar så. It's so wrong! :O

Anonymous said...

Men det är ju värsta lättnaden att inse att ens flickväns ex är ett retard. Men man blir nästan lite okär för att de varit så lättlurade och omdömeslösa, jag menar, vad fan ska det föreställa?

your fake friend said...

Jösses: Ett "Fy" med en glad gubbe efteråt är svårt att ta som skällsord ;)

A: ELLER HUR!?

Ida: Omdömeslös och lättlurad var sjukt bra ord! Ibland känns det som att folk bara blir ihop hux flux utan att kolla vad som finns bakom de där översmetade mascarafransarna, nu måste jag skriva ett inlägg om det där bara för det ;)

Anonymous said...

INTE OKEJ! för faan

Anonymous said...

Det är okej att hacka sig in för att snoka om man skulle vilja få sin egen sida hackad!

Undrar om man inte själv är omdömeslös och lättlurad om man går på att en person är ihop med ett äkta retard för att sedan bli ihop med någon som inte är det (=en själv). Hur går det ihop? Mitt ex anklagade sina ex för att ha varit psykon och jag tyckte synd om honom som bara träffat idioter — tills jag insåg att det var HAN som var det stora psykfallet. Det är lätt att dissa någon som inte är där att försvara sig.